اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد
سرخط خبرها

زور مشهدی‌ها به اصفهانی‌های متمول نرسید| قهرمانی سپاهان در لیگ والیبال‌نشسته بانوان

  • کد خبر: ۹۲۸۸۱
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱
زور مشهدی‌ها به اصفهانی‌های متمول نرسید| قهرمانی سپاهان در لیگ والیبال‌نشسته بانوان
باز هم سپاهانی‌ها توانستند جام قهرمانی را در نوزدهمین دوره لیگ برتر والیبال‌نشسته بانوان بالای سر ببرند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ بازهم سپاهانی‌ها توانستند جام قهرمانی را در نوزدهمین دوره لیگ برتر والیبال‌نشسته بانوان بالای سر ببرند. سپاهان با داشتن بیشترین ملی‌پوش در ترکیب خود برای پنجمین سال پیاپی قهرمانی را تجربه کرد و گوی رقابت را در این سال‌ها از مشهدی‌ها، یکی از مدعیان همیشگی لیگ، ربوده است.

پرونده لیگ برتر والیبال‌نشسته بانوان در فصل ۱۴۰۰ در بندرعباس بسته شد. قهرمان بلامنازع ادوار اخیر لیگ والیبال‌نشسته بار دیگر بی‌رقیب نشان داد. سپاهان در آخرین دیدار خود در لیگ۱۴۰۰، برابر فولاد هرمزگان به برتری ۳‌بر ۱ دست پیدا کرد؛ در حالی‌که پیش‌از‌این، قهرمانی خود را با پیروزی بر همشهری‌اش، ذوب‌آهن، مسجل کرده بود. با پایان این دوره از رقابت‌ها، تیم والیبال‌نشسته زنان سپاهان با ۳۰‌امتیاز قهرمان شد، تیم ذوب‌آهن اصفهان با ۲۱‌امتیاز عنوان نایب‌قهرمانی را از آنِ خود کرد و تیم گرینه خراسان رضوی با ۲۰‌امتیاز سوم شد.

نیمه‌های آبان، سوپرلیگ والیبال‌نشسته بانوان، مرحله نخست خود را پشت‌سر گذاشت. نماینده خراسان در اولین دوره در مشهد میزبان بود و ۶ تیم حاضر در این مرحله با هم به رقابت پرداختند. مشهدی‌ها این‌بار با نام «گرینه» در لیگ حاضر شدند و ۲ برد و یک شکست را به نام خود ثبت کردند. تنها‌باخت آن‌ها برابر سپاهان اصفهان بود. آن‌ها سعی داشتند امسال در مرحله نهایی طلسم‌شکنی کنند؛ اما به رقیبان همیشگی خود باختند.

نایب‌قهرمانی مشهدی‌ها پرید

تیم گرینه خراسان رضوی از ابتدا به‌دنبال یکی از سکو‌های برتر بود و زورش به سپاهان نرسید؛ اما تصمیم داشت تا دیگرتیم اصفهانی لیگ را از پیش‌رو بردارد و به نایب قهرمانی برسد. به‌همین‌خاطر هرچه نتیجه فینال اهمیتی نداشت و قهرمان از‌پیش‌مشخص‌شده بود، دیدار آخر مشهدی‌ها جذاب و دیدنی بود؛ زیرا ذوب‌آهن اصفهان برای نایب‌قهرمانی در آخرین روز جدال سختی برابر خراسان رضوی داشت و اگر شکست می‌خورد، نایب‌قهرمانی را از دست می‌داد و خراسان رضوی به سکوی دوم دست پیدا می‌کرد و در صورت پیروزی نیز می‌توانست بعد از رقیب همشهری‌اش در رده دوم قرار بگیرد. در این بازی هیچ‌کدام از تیم‌ها خیال کم‌آوردن نداشتند و شانه‌به‌شانه هم پیش رفتند. تساوی گرینه و ذوب‌آهن در ۴ ست، تکلیف نایب‌قهرمان را به گیم پنجم کشاند و در‌نهایت با برتری ذوب‌آهن اصفهان در این ست، ۳‌بر‌۲ پیروزی این بازی را به دست آورد.

نتایج مرحله نهایی لیگ برتر

در روز اول رقابت‌های مرحله نهایی، سپاهان اصفهان ۳‌بر ۰ هیئت ساری را پشت‌سر گذاشت و گرینه خراسان رضوی ۳‌بر ۰ برابر فولاد هرمزگان پیروز شد. در دومین روز، تیم فولاد سپاهان ۳‌بر‌۰ برابر ذوب‌آهن اصفهان به پیروزی رسید و فولاد هرمزگان ۳‌بر ۰ هیئت ساری را از پیش‌رو برداشت. در سومین روز این مسابقات، تیم گرینه خراسان رضوی ۳‌بر ۰ برابر هیئت ساری به پیروزی رسید و در دومین دیدار ذوب‌آهن اصفهان ۳‌بر ۱ از سد تیم فولاد هرمزگان عبور کرد. در روز آخر هم تیم ذوب‌آهن ۳‌بر‌۲ برابر خراسان رضوی پیروز شد و تیم فولاد‌مبارکه سپاهان ۳‌بر ۱ از سد تیم فولاد هرمزگان عبور کرد.

جام حذفی شاید در والیبال‌نشسته بانوان

مریم روشن‌اخگر، نایب‌رئیس بانوان انجمن والیبال‌نشسته، در پایان این رقابت‌ها درباره مسابقات امسال تصریح کرد: خوشبختانه امسال توانستیم رقابت‌های لیگ برتر را برگزار کنیم. به‌دنبال برگزاری مسابقات جام حذفی هستیم تا با حضور تیم‌ها در این مسابقات علاوه بر حفظ آمادگی بازیکنان، استعداد‌ها را به‌منظور پشتوانه‌سازی برای تیم ملی شناسایی کنیم. هدف ما گسترش و توسعه والیبال‌نشسته بانوان است و در‌این‌راستا با حمایت هیئت‌های استانی و باشگاه‌ها می‌توانیم شاهد افزایش تعداد تیم‌ها و رقابت بین آن‌ها در لیگ برتر باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->